Forumnyheter:

Senaste reportage: River Dee on the rocks av Hjortmyrs

Huvudmeny

Lite djup lila färgad nacke.

Startat av ismo, maj 02, 2016, 09:59:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Flygande-jakob

Citat från: Henka skrivet maj 02, 2016, 11:20:14
Exakt hur djup vill du att den lila nacken ska vara?

Jag tror han menar att den ska ha relativt djupa tankar. Men inte för djupa så det blir känslomässigt jobbigt.
Precis så där lagom djup så att den funkar till lagom djupa gråtmilda samtal om livets jävlighet fram på småtimmarna efter att han halsat kosken i hyfsade mängder med nordfinska mått mätt under kvällen.

En så djup nacke är han ute efter tror jag.

Ismo

Citat från: jakob skrivet maj 02, 2016, 11:42:06
Jag tror han menar att den ska ha relativt djupa tankar. Men inte för djupa så det blir känslomässigt jobbigt.
Precis så där lagom djup så att den funkar till lagom djupa gråtmilda samtal om livets jävlighet fram på småtimmarna efter att han halsat kosken i hyfsade mängder med nordfinska mått mätt under kvällen.

En så djup nacke är han ute efter tror jag.

Du är rätt störd!!.. :haum:

Flygande-jakob

Henka

Bilder att minnas :)
2014   2010
2013   2009
2012   2008
2011   2007

Flygande-jakob

Citat från: Henka skrivet maj 02, 2016, 11:49:14
Säger DU! :o

Här skulle jag vilja lägga in en gubbe som applåderar.  :yes:

Ismo

Citat från: Henka skrivet maj 02, 2016, 11:49:14
Säger DU! :o

Jag rätt normal!..har papper på det :tafeja: ..annars hade jag inte fått arbeta med säkerhetstjänst! :zero:

Ismo

Å andra sidan!..vad har ni "normala"..komma med i denna trådå :)

Henka

Citat från: ismo skrivet maj 02, 2016, 12:05:25
Å andra sidan!..vad har ni "normala"..komma med i denna trådå :)

Vi tillför det djup du så hett åtrår!
2014   2010
2013   2009
2012   2008
2011   2007

rifle

Ja vad säger man? Ännu en underbar tråd  :nudge: :kopp:
What time is it? It´s time to rock not yet!

MADMOOSE

Har du beställt? Känns som där kan ligga en liten lila nacke där hemma bland det aldrig numer använda laxdretet. Kan kolla när jag kommer hem ikväll.

Henka

Citat från: MADMOOSE skrivet maj 02, 2016, 13:23:36
Har du beställt? Känns som där kan ligga en liten lila nacke där hemma bland det aldrig numer använda laxdretet. Kan kolla när jag kommer hem ikväll.

Är den djup nog då? :haum:
2014   2010
2013   2009
2012   2008
2011   2007

MADMOOSE

Citat från: Henka skrivet maj 02, 2016, 13:32:36
Är den djup nog då? :haum:

Obsalut! Om det är den färgen han söker så är den djup nog. Annars inte.

Flygande-jakob

Citat från: MADMOOSE skrivet maj 02, 2016, 13:55:00
Obsalut! Om det är den färgen han söker så är den djup nog. Annars inte.

Men vad har den för grundvärderingar rent filosofiskt? Vill den prata djupare livsåskådningar eller gillar den Stefan och Krister? Det är rätt viktigt att reda ut det innan så inte Ismo får en chock när han hoppas på en lagom djup diskussion om gud, djävulen och Jimmie Åkesson efter att ha bjudit nacken på en Kosken, men istället möts av ett simpelt Västkustgarv och ett skämt om gubben och kärringen som fastnade när de skulle till att pippa på Valborg.
Mycket viktigt att reda ut detta först.  :haum:

MADMOOSE

Citat från: jakob skrivet maj 02, 2016, 15:20:44
Men vad har den för grundvärderingar rent filosofiskt? Vill den prata djupare livsåskådningar eller gillar den Stefan och Krister? Det är rätt viktigt att reda ut det innan så inte Ismo får en chock när han hoppas på en lagom djup diskussion om gud, djävulen och Jimmie Åkesson efter att ha bjudit nacken på en Kosken, men istället möts av ett simpelt Västkustgarv och ett skämt om gubben och kärringen som fastnade när de skulle till att pippa på Valborg.
Mycket viktigt att reda ut detta först.  :haum:

Då nacken är från en svunnen tid och inköpt av Margrethe Thomsen grundare av den legendariska EM-TE i Vessigebro så är det nog ingen dum tanke att det lutar ät buskis hållet. Men med tanke på åldern så lutar det mer åt Albert och Herbert än Stefan och Krister.

Pekka

Citat från: MADMOOSE skrivet maj 02, 2016, 15:29:10
Då nacken är från en svunnen tid och inköpt av Margrethe Thomsen grundare av den legendariska EM-TE i Vessigebro så är det nog ingen dum tanke att det lutar ät buskis hållet. Men med tanke på åldern så lutar det mer åt Albert och Herbert än Stefan och Krister.
Ser man på.... www.emte.se/   :haum:
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse

Ismo

Vad snackar ni om? ??? :spank: ..rättning i ledet... :police:

Flygande-jakob

Flygande-jakob

Nä nu går jag och tränar marklyft. Behöver rensa skallen efter den här tråden.  :bank: :bank:

Ismo

Citat från: jakob skrivet maj 02, 2016, 15:39:20
Nä nu går jag och tränar marklyft. Behöver rensa skallen efter den här tråden.  :bank: :bank:

Ang smilysarna...så ta inte emot stången på nedvägen.. :hmm:

Flygande-jakob

Citat från: ismo skrivet maj 02, 2016, 15:45:21

Ang smilysarna...så ta inte emot stången på nedvägen.. :hmm:

Ska jag bara släppa? Kan inte det göra ont?  :-\