Forumnyheter:

Fiskelust foruminfo Här finns kortfattad och enkel information om vÃ¥rt forum.

Huvudmeny

En liten bilddagbok, 2008

Startat av Henka, januari 07, 2008, 18:52:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ismo

Citat från: Henka skrivet april 24, 2017, 10:23:03
Jag tror inte det är nyttigt att gräva ner sig i det där tankesättet.
Utan man får istället rikta in sig på att leva de dagar man får, och inte gå runt och fundera för mycket på vad som kan hända, och när detta kan ske.  :hmm:

Nej! ..en skall inte gräva ned sig..HELT RÄTT! ..men en skall inte glömma bort att det kan när somhellst ta slut. :hmm:..Tro att något har en "evighet"..är bara dumt.

rifle

Se då till att du hinner göra det du vill göra innan det är försent.
What time is it? It´s time to rock not yet!

Ismo

Citat från: rifle skrivet april 24, 2017, 10:28:06
Se då till att du hinner göra det du vill göra innan det är försent.

Har gjort allt! ..du själv?

Ismo

Det märkliga med Hans är...hannt precis skicka honom div. Puppor! ..till vilken nytta? ???...fan vad trist! >:(

rifle

Citat från: ismo skrivet april 24, 2017, 10:29:23

Jag har inget på bucketlistan som måste göras åtminstone, förutom en del drömmar som man hade velat uppfylla men som är svårare. Men planer finns ju givetvis.
Min dröm i dagsläget är faktiskt att bo på en vacker plats typ standtomt med bra utsikt och så pass långt till grannarna så man kan vara på gården utan att nån ser en eller se nån.
What time is it? It´s time to rock not yet!

Henka

Citat från: rifle skrivet april 24, 2017, 11:03:53
Jag har inget på bucketlistan som måste göras åtminstone, förutom en del drömmar som man hade velat uppfylla men som är svårare. Men planer finns ju givetvis.
Min dröm i dagsläget är faktiskt att bo på en vacker plats typ standtomt med bra utsikt och så pass långt till grannarna så man kan vara på gården utan att nån ser en eller se nån.

Du får gå ut mitt i natten på vintern ;D
Bilder att minnas :)
2014   2010
2013   2009
2012   2008
2011   2007

Ismo

Citat från: rifle skrivet april 24, 2017, 11:03:53

Tjyv bygg på andra sidan Träsket då!! ;D

Betis

Citat från: ismo skrivet april 24, 2017, 10:29:23
Du har inte varit i Svartau å fiskat ismopuppa.... :nono:
I am the real one.
No fucking Spanish substitut.

Betis

Citat från: Henka skrivet april 24, 2017, 10:23:03
Jag tror inte det är nyttigt att gräva ner sig i det där tankesättet.
Utan man får istället rikta in sig på att leva de dagar man får, och inte gå runt och fundera för mycket på vad som kan hända, och när detta kan ske.  :hmm:
Håller med du, oroa sig för döden hinns nog med. :hmm:
Bättre å leva här å nu. Det som har varit har varit och det som kommer det kommer.
I am the real one.
No fucking Spanish substitut.

Ismo

Citat från: Betis skrivet april 24, 2017, 15:38:46
Du har inte varit i Svartau å fiskat ismopuppa.... :nono:

Du behöver ju ba att köpa fr. mig! ;D...sitta på verandan..å se när det hugger.. :bf1: