För oss med fiskelust > Fiskedagbok

Jakobs fiskehistorier

<< < (7/38) > >>

Flygande-jakob:

--- Citat från: Ron skrivet februari 13, 2008, 10:23:01 ---Aj, aj. Det var väl inte du som blev skjuten av italienska ripjägare...?  ???

--- Slut citat ---
Det är nog Jimmy du syftar på, han blev träffad i huvudet för några år sedan ganska allvarligt. Jag har också blivit träffad men klarat mig bra, var nära att få bröstvårtan sönderskjuten en gång bara!  :bonk: ;) De flesta som guidar mycket Italienare har blivit det. Det allvarliga är ju tinnitusen för min del, kommer av skott från nära håll alldeles invid öronen. Plus helikopteroväsen.

Betis:

--- Citat från: jakob skrivet februari 13, 2008, 11:06:59 ---Det är nog Jimmy du syftar på, han blev träffad i huvudet för några år sedan ganska allvarligt. Jag har också blivit träffad men klarat mig bra, var nära att få bröstvårtan sönderskjuten en gång bara!  :bonk: ;) De flesta som guidar mycket Italienare har blivit det. Det allvarliga är ju tinnitusen för min del, kommer av skott från nära håll alldeles invid öronen. Plus helikopteroväsen.

--- Slut citat ---
Kombinerade hörlurar å hörselskydd Jacob.

Hörselskydd för helvete, du är ännu ung.

Fantastiska berättelser för övrigt, helt fantastiska... :yeah: :flyguy:

Flygande-jakob:
Jo jag vet. Är väldigt noga nuförtiden men det behövdes en hörselskada innan jag förstod att jag måste vara noga tyvärr.
Tack förresten! :)

Ronnie:

--- Citat från: jakob skrivet februari 13, 2008, 11:37:51 ---Jo jag vet. Är väldigt noga nuförtiden men det behövdes en hörselskada innan jag förstod att jag måste vara noga tyvärr.
Tack förresten! :)

--- Slut citat ---
Du måste ju för tusan höra hunden,eller är du en pejl kille.. ;)

Flygande-jakob:

--- Citat från: Ronnie skrivet februari 13, 2008, 11:48:18 ---Du måste ju för tusan höra hunden,eller är du en pejl kille.. ;)

--- Slut citat ---

Jo men jag jagar ju så stillsamt så jag hinner dra på mig kåpor eller proppar innan jag skjuter! Trädskällare förstås. :love: Och givetvis ljuddämpare på bössorna!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion