Jag är ju mer här för folket som figurerar på forumet. Jag tittar inte så mkt på själva utrustningsdelarna och fiskedelarna längre utan mer planket och folks dagböcker mm.
Läser givetvis även när folk tagit sig tid och gjort kåserier mm
Dock om man ska se det från en "nykomlings" perspektiv är ju givetvis de forumsdelar jag inte besöker så frekvent, av desto större intresse. För anledningen att jag inte kollar så ofta är ju snarare för att jag hängt med er sen snart 10 år tillbaka än att jag inte tycker om fiske. Det mesta är sagt på utrustningsfronten osv oss emellan
Men för en nykomling som inte känner folk här inne är givetvis inte saken samma. Jag tycker ni ska köra på vägen ni redan kör!
För att jämföra med en annan vistelse man hade tidigare, här hittar du inte produkttester på första sidan, utan här hittar du istället folks egna tankar om... Precis vad som helst.
Vad är mer äkta?
Jag skulle gärna se mer kåserier och artiklar av oss som figurerar här. Jag själv har inte gjort någon och det beklagar jag för jag skulle faktiskt gärna vilja göra en, om något.
Jag tror att frågan om att växa som forum tyvärr ligger mer i en fråga om marknadsföring än om innehållet.