För oss med fiskelust > Kalenderhändelser

Fiskmarknad, Karlstad 7-9 maj.

(1/3) > >>

Henka:
http://fiskmarknad.nu/

Kul grej som jag tror kan bli riktigt bra! Det är ju i allra högsta grad i vår intressesfär...

Då kommer vi till utmaningen, hur kan vi hjälpa till?
Jag är i kontakt med gänget bakom Naturresurs rinnande vatten och har börjat bollat lite angående om det finns nåt vi kan bidra med.

Nå, vad säger ni? Upp till bevis nu era snackpåsar  ;)

Hjortmyrs:
Jösses, vilken tokbra grej! Ska verkligen försöka komma loss och vara med, för det var öppet för allmänheten vad jag förstod.

Hur vi kan hjälpa till? Ja, det beror ju på vilket vis de behöver hjälp och det återstår ju att se.
Det jag kommer på är kanske efterarbetet. Infospridning, se till att det får så stort genomslag som möjligt. Sprida kunskap, som omväxling.. :vissla:

Ställa oss i full mundering och "fiska lax" på stranden nedanför teatern och informera om varför vi inte får något?  ;D

Henka:
Jag har sagt att jag tror att det finns ett intresse av att hjälpa till, kanske några som bor i närheten kan hjälpa till med enklare handräckning, marknadsföringen kan vi ju alla hjälpa till med, gilla och dela på fb, posta på andra fiskeforum osv...

Och så här inledningsvis så kan ni vara modiga, jag kanske inte kommer tvinga er att genomföra de ideer ni presenterar ;)

Helljammer:
Spännande grej verkar det på. Tyvärr krockar det med andra åtaganden, annars hade jag åkt dit på arbetstid rent av! :hmm:

Henka:

--- Citat från: Helljammer skrivet januari 24, 2013, 10:59:43 ---Spännande grej verkar det på. Tyvärr krockar det med andra åtaganden, annars hade jag åkt dit på arbetstid rent av! :hmm:

--- Slut citat ---

Du får väl boka om det där andra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion