För oss med fiskelust > Fiskedagbok

Ska man verkligen skriva var det är bra fiske? TV, tidningar, Internet mm?

(1/38) > >>

Beretta:
Funderat lite på tidningar,TV, författare och annan media verkligen ska berätta om var dom fiskar.

Många vatten visar stora tecken på slitage efter ett bra reportage.

Sourke, Sandåslandet, Bartek, Levas, Tavva osv. :(

Vi vill ju alla veta innerst inne var dom är, men är det verkligen inte viktigare att fisken fredas från det?

Folk vallfärdar ju oftast dit sommaren efteråt.

Jag blir också nyfiken på var dom är, men samtidigt rädd varje gång det skrivs om ett ställe.

Själv tycker jag att det är mer och mer synd att det står var dom är.

Vad tycker ni?

T.A:

--- Citat från: Beretta skrivet juli 29, 2007, 15:55:13 ---Funderat lite på tidningar,TV, författare och annan media verkligen ska berätta om var dom fiskar.

Många vatten visar stora tecken på slitage efter ett bra reportage.

Sourke, Sandåslandet, Bartek, Levas, Tavva osv. :(

Vi vill ju alla veta innerst inne var dom är, men är det verkligen inte viktigare att fisken fredas från det?

Själv tycker jag att det är mer och mer synd att det står var dom är.

Vad tycker ni?

--- Slut citat ---
Nope de borde knipa igen om platser. Det skapar ett enormt tryck på vattnet...

ismo:
Bäst att hålla käft!...

T.A:
Jag ska ta en historia från verkligheten om just denna bit.. Det handlar om Pirtimusjokken som jag själv va med och "Fixade" kvotering på. Det va efter vi gjorde Tv programmet Vildmark. Ett enormt tryck efter just Pirtimus blev det och Länsstyrelsen fattade direkt ett beslut om kvotering av JOkken..
Därför så då vi filmade med Micke Ljungberg så sa vi aldrig vart vi var.

ismo:

--- Citat från: T.A skrivet juli 29, 2007, 16:06:14 ---Jag ska ta en historia från verkligheten om just denna bit.. Det handlar om Pirtimusjokken som jag själv va med och "Fixade" kvotering på. Det va efter vi gjorde Tv programmet Vildmark. Ett enormt tryck efter just Pirtimus blev det och Länsstyrelsen fattade direkt ett beslut om kvotering av JOkken..
Därför så då vi filmade med Micke Ljungberg så sa vi aldrig vart vi var.

--- Slut citat ---

Jepp!..å jag min arme j-vel skickade dit er... :dunk: :dunk: :dunk: :doh:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion