För oss med fiskelust > Gör-det-själv

Snabbjobb...

(1/2) > >>

Ron:
Två spösektioner lackade i kväll. Känns nästan som fuskjobb med grov tråd (C) samt enbenta ringar och utan krusiduller...  :-\

Thomas L:

--- Citat från: Ron skrivet mars 26, 2007, 21:33:29 ---Två spösektioner lackade i kväll. Känns nästan som fuskjobb med grov tråd (C) samt enbenta ringar och utan krusiduller...  :-\

--- Slut citat ---
Vad är det för klinga du lägger sån möda på ???

Ron:

--- Citat från: Thomas L skrivet mars 31, 2007, 23:08:29 ---Vad är det för klinga du lägger sån möda på ???

--- Slut citat ---

Forecast...

Det blev mycket bra faktiskt. Fast jag har lärt mig en sak. Om man har en Gudebrod A tråd och en Pacific Bay C tråd med samma färgkod, så har dom faktiskt samma färg...   ...tills man lackat dom...     ....sen ser dom jäkligt olika ut faktiskt....  ..fast det visste ni väl om förstås...  :yes: :nono:

TG:

--- Citat från: Ron skrivet april 03, 2007, 15:13:47 ---Forecast...

Det blev mycket bra faktiskt. Fast jag har lärt mig en sak. Om man har en Gudebrod A tråd och en Pacific Bay C tråd med samma färgkod, så har dom faktiskt samma färg...   ...tills man lackat dom...     ....sen ser dom jäkligt olika ut faktiskt....  ..fast det visste ni väl om förstås...  :yes: :nono:

--- Slut citat ---

Kanske har du lyckats på Pacific´s NCP tråd??

TG:
Startar färgkoden med ett Y eller ett T på Pacific tråden?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion