För oss med fiskelust > Gör-det-själv

Veniard färg

(1/4) > >>

Magnus:
Finns det någon karta över veniards färger? Så man vet ungefär vad man ger sig in på  :appel1:

Thomas L:
Om Veniards färger vill jag säga att dom kommer i många likartade nyanser av orange.
Orange får jag om jag färgar orange, röd, coral och fiery brown... jag misstänker att det finns fler färger som blir orange men dom nämnda har jag erfarenhet av:)

Tur att orange är en bra färg:)

Magnus:

--- Citat från: Thomas L skrivet februari 27, 2007, 16:33:37 ---Om Veniards färger vill jag säga att dom kommer i många likartade nyanser av orange.
Orange får jag om jag färgar orange, röd, coral och fiery brown... jag misstänker att det finns fler färger som blir orange men dom nämnda har jag erfarenhet av:)

--- Slut citat ---

Ok, nu vore det iofs intressant med någon annan färg också. Inte för att det på något sätt är fel på orange  :smulaimuchen:

Moparman:

--- Citat från: Thomas L skrivet februari 27, 2007, 16:33:37 ---Om Veniards färger vill jag säga att dom kommer i många likartade nyanser av orange.

--- Slut citat ---
Min fiery brown blev mörkt brun med en dragning åt olive :appel1:

Thomas L:

--- Citat från: Moparman skrivet februari 27, 2007, 20:04:21 ---Min fiery brown blev mörkt brun med en dragning åt olive :appel1:

--- Slut citat ---
Min cinnamon blev det, djävl**gt bra färg. Olive stickel och mörkbrun underull :tafrilla:
2 Lax på brorsan till denna i fjor.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion