Forumnyheter:

Vårt senaste flugmönster: Zonker, steg för steg av Jonas 'Strömmen' Hällgren

Huvudmeny

Hemmabio.

Startat av Betis, maj 31, 2012, 11:46:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Betis

Nu får även Samsungs hemmabiosystem döpas om till Sugpungs hemmabiosystem.... :betis:
De borde faan i mig ta över Stigas koncept å måla om all sin skit i varningsfärgen gult.
Ok, lite bakgrundsinformation.
Sugpung har nåt system som de kallar Anynet, det skall få deras nyslickade pungar å lira ihop med andra oslickade Pungar av samma skitmärke som de andra som inte heller funkar.
Det har småjävlats lite med att Bluray-spelaren inte riktigt hittar runt i skivan, sen har den inte hittat alls och dessutom så har enheterna inte hittat varandra.
Varit omöjligt å tvinga ihop dem med då hela skiten verkar låst under utforskningen om man så säger.
Dessutom har det funnits nåt skitglapp i högtalarutgångarna som mest märkt när man glott på TV.
Piss när man glor på runkefilm på parabolen å bara får höra saken ur ett perspektiv... :betis:

Nåväl ja lämna in skiten till den lokala radiohandlarn med den ytterst troliga förhoppningen att det kanske bara var nån dålig lödning på baksidan.
Han kollar igenom å svär på allt oheligt en Ålemmabo kan komma på att han inte hittar nåt fel.
Trots det löder han om högtalar utgångarna å dra alla skruvar å så.
Betis hämtar hem skiten igen ocxh då är först ena utgången stendö sen hostar den igång av sig själv å går efter ett par gångers tvärdöd nu hela tiden.
Inget glapp är möjligt att framkalla som det var innan.
Däremot vill han inte ta någon som helst skiva eller film och bara letar efter Anynet.
Så nu har handlarn varit å hämtat den igen å jag vetifan om han kan laga.
Dyngan kostade 9 papp.... :betis: :betis: :loopis: :loopis:
I am the real one.
No fucking Spanish substitut.

Ismo

..det kanske är en sådan dära stumfilms prylar du har?.. :haum:

Betis

Citat från: ismo skrivet maj 31, 2012, 11:56:03
..det kanske är en sådan dära stumfilms prylar du har?.. :haum:
Radiohandlarn ringde precis, nere hos honom funkade spelaren.... :doh: :doh: :dunk:
I am the real one.

Ismo

Citat från: Betis skrivet maj 31, 2012, 11:56:57
Radiohandlarn ringde precis, nere hos honom funkade spelaren.... :doh: :doh: :dunk:

..säkert alla dina solpaneler,pellets å övrigt skit som stör. ;D ::)

rifle

What time is it? It´s time to rock not yet!

Betis

Citat från: rifle skrivet juni 01, 2012, 07:25:44
Jag säger bara en sak!

http://www.youtube.com/watch?v=gijEb7sAigc&feature=related
De ligger en jävla massa i det för radiohandlarn fick igång skiten noplätt igår. ;D ;D
Nu har ja iof inte testat själv utan litar stenhårt på andrahands-uppgifter.
I am the real one.

Betis

Klart de är så, dumihuvvetspöjk... :dunk: :doh:
I am the real one.

Betis

Ja vettifaan, glappet i högtalarutgångarna består, än höger bak än vänsterbak..... :betis:
I am the real one.

rifle

Fått igång skiten ordentligt ännu?
What time is it? It´s time to rock not yet!

Betis

Citat från: rifle skrivet december 23, 2012, 10:06:36
Fått igång skiten ordentligt ännu?
Nääää :p
Emellanåt flapprar det i högtalarna.....
Då får man rycka i tåtarna å höja å sänka volymen...

Är så jävla trött på de men när inte ens en radiorepratör hittar nåt fel så...

Men som väl är så funkar ljudet när man glor på film.... :D
I am the real one.

Betis

Uppdaterat idag.
Det gick nog åt åtminstone fem supportsamtal och ändå gick det inte.
Supporten:
-Du, vet du vadå -Vi skiter i det här och så tar jag och fyller på ett USB-minne med vad du behöver och så skickar jag det till dig! Kanske tar ett par veckor.
-OK! :love:

Sen fixade ja det.. ;D

Får ringa imorgon å säga till.
I am the real one.

Sg

Låter ju väldigt konstigt att ljudet skulle påverkas av vilken källa du kollar på. Jag menar högtalarnas utgångar har ingen aning om du tittar på tv eller lyssnar på en CD eller kollar en BD.

Henka

Citat från: Sg skrivet mars 11, 2013, 20:08:54
Låter ju väldigt konstigt att ljudet skulle påverkas av vilken källa du kollar på. Jag menar högtalarnas utgångar har ingen aning om du tittar på tv eller lyssnar på en CD eller kollar i en bidé.

O0
Bilder att minnas :)
2014   2010
2013   2009
2012   2008
2011   2007

Sg

Citat från: Henka skrivet mars 11, 2013, 21:17:55
O0

Det roliga var att jag hade svårt att fatta vad du ändrat först XD Trodde du gjorde dig lustig över "högtalarnas utgångar" först (vilket ju inte existerar) men jag skrev ju bara vad Betis skrev :P

Betis

Citat från: Sg skrivet mars 11, 2013, 20:08:54
Låter ju väldigt konstigt att ljudet skulle påverkas av vilken källa du kollar på. Jag menar högtalarnas utgångar har ingen aning om du tittar på tv eller lyssnar på en CD eller kollar en BD.
Kan ju vara så enkelt som att det är bättre tryck i hemmabion så ljudet lättare slår igenom.
Fast egentligen är det nog troligare ett glapp i tv-dosan.
Lite konstigt dock att det hjälper att rycka i högtalarsladdarna.. :appel1:
Kanske de kommer emot sladden från tv-dosan?
I am the real one.

Flygande-jakob

Mr Bean utgör ju en naturlig störning på elektronisk utrustning. Kanske du också utgör ett slags naturlig störning för din omgivning på olika sätt?  :haum: ;D

Betis

Citat från: jakob skrivet mars 12, 2013, 15:28:54
Mr Bean utgör ju en naturlig störning på elektronisk utrustning. Kanske du också utgör ett slags naturlig störning för din omgivning på olika sätt?  :haum: ;D
Typ... ::) Jag har väl inte det där elektroniska intresset. Stoppa i strömsladden, tryck på start, stoppa i skivan, tryck på play, höj, sänk volymen....
I am the real one.

Sg

Gick in på Samsungs hemsida men hittade inget produktsegment som hette Sugpung :haum:

Betis

Citat från: Sg skrivet mars 12, 2013, 16:59:58
Gick in på Samsungs hemsida men hittade inget produktsegment som hette Sugpung :haum:
Inte?? ???
I am the real one.

Betis

Kan för övrigt meddela att det fortfarande är glapp i högtalarutgångarna. :p
I am the real one.