Författare Ämne: Vill bara konstatera... (vision extreme plus 9' #6)  (läst 1729 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Karin

• Gäst
Vill bara konstatera... (vision extreme plus 9' #6)
« skrivet: juni 10, 2007, 11:12:59 »
...att mitt nyinköpta vision extreme plus 9' #6 funkade suveränt bra för mig. Invigde det i går på vulgatafiske i klubbtjärnen. Fisk fick jag också känna på den  :looney:

Enda felet var att det inte fanns någon vulgata i närheten av tjärnen samt fisken jag fick var en knappt decimeter "stor" MÖRT  :doh:

Men vad gör det egentligen....spöt var fantastiskt (dyrt också, tillägger Henrik) och vi hade hela tjärnen för oss själva. Vi grillade entrecot, solen värmde och det var nästintill myggfritt...kan man ha det så mycket bättre?
« Senast ändrad: juni 10, 2007, 11:20:41 av Karin »

Utloggad Thomas L

• Antal inlägg: 6 892
  • snart så
SV: Vill bara konstatera... (vision extreme plus 9' #6)
« Svar #1 skrivet: juni 10, 2007, 11:57:59 »
...att mitt nyinköpta vision extreme plus 9' #6 funkade suveränt bra för mig. Invigde det i går på vulgatafiske i klubbtjärnen. Fisk fick jag också känna på den  :looney:

Enda felet var att det inte fanns någon vulgata i närheten av tjärnen samt fisken jag fick var en knappt decimeter "stor" MÖRT  :doh:

Men vad gör det egentligen....spöt var fantastiskt (dyrt också, tillägger Henrik) och vi hade hela tjärnen för oss själva. Vi grillade entrecot, solen värmde och det var nästintill myggfritt...kan man ha det så mycket bättre?
Åsså har du redan fattat prioritetsordningen. Först grejjera, sen fisken och sist miljö och mat ::) :vissla:
Nya tider nya leder är min paroll inte SJs

Utloggad HN

• Antal inlägg: 512
« Svar #2 skrivet: juni 10, 2007, 13:28:32 »
Åsså har du redan fattat prioritetsordningen. Först grejjera, sen fisken och sist miljö och mat ::) :vissla:

Nye dyre grejjer är  :looney: :looney:
åsså har man ju en sak mindre på önskelistan :yeah:

Karin

• Gäst
« Svar #3 skrivet: juni 10, 2007, 14:26:00 »
 :yeah:

Fick det till bra pris också  :looney:

Utloggad Thomas L

• Antal inlägg: 6 892
  • snart så
« Svar #4 skrivet: juni 10, 2007, 17:20:18 »
Första spöt du provade var ju ett jag kastade med också. Ett GT4 eller vad dom heter. Det spöt tyckte jag kändes jättefint. Så om du nu valde detta i stället så antar jag att det är super :smulaimuchen:
Nya tider nya leder är min paroll inte SJs

Karin

• Gäst
« Svar #5 skrivet: juni 10, 2007, 17:34:57 »
Första spöt du provade var ju ett jag kastade med också. Ett GT4 eller vad dom heter. Det spöt tyckte jag kändes jättefint. Så om du nu valde detta i stället så antar jag att det är super :smulaimuchen:
Passade mig bättre! Och ja, superbra!!  :looney: