Vårt senaste kåseri: Kära vadarskor av Joakim 'Hjortmyrs' Karlsson
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vegan? Hade ju till och med den överblivna tacofärsen på gröten i morse. Mjölken såklart utbytt till Norrlands Djup. Å nu en kaffe å snus medans frugan virkar klart veckans nätbrynja!
Hemvirkad nätbrynja med öl, senap å beafläckar på....
Kaffe! En sked pulver direkt i buken duger gott!Så slipper man jamsa med en massa vatten.
Så gör jag faktiskt då och då. Fast jag sköljer ner med vatten från kranen.Gjorde inte det en gång i höstas i skogen, hittade inget vatten, set var "jobbigt" i munnen en bra stund.
Det lät bra först men sedan trampade du i klaveret igen. Hemvirkad brynja.. Så hipster så du skulle få en egen festival på Södermalm för det.
Tack för tillrättavisningen! Menar såklart kaffe SOM snus! Inte lätt det här med "manlighet".....
Kaffe som snus??!!Du menar snus som kaffe va?De om nåt vore väl manligt.....
Vatten!!! Här pratar vi burken med Norrlands Djup.Avfälling! Desertör! mm, mm, mm!
Om du skall försöka vara tuff å klanka ner på hipsters så borde du väl veta att en hipster aldrig skulle nedlåta sig till att låta någon annan virka hans brynja!! Nä nu blir jag besviken på dig! Du brukar ja alltid ha en korrekt fakta som understöd till dina tillrättavisningar av oss i populasen. Men nu verkar du enbart svinga högt och lågt. Måhända har min bäste herre stirrat för djupt i Norrlands Djup? Men en egen festival låter ju trevligt! Kan man kanske locka dig att komma och uppträda?
Man slarvar inte med kaffe.Man slarvar inte med snus.
"Snusar" inte du portion?
Det sker regelbundet, men väldigt noggrant!
Ja nog skulle jag kunna göra det. Bra idé!Din fru är väl hipster också och slog dig i armbrytning om vem som skulle få virka brynjan? "Snusar" inte du portion?
Det är nästan smärtsamt hur väl du "känner" mig! Enda gången jag vunnit i armbrytning är över min chef som älskar styrkelyft och sin uppblåsta kropp efter din lektion på konferensen i Baltak. För det är jag dig evigt tacksam!
Å va är det för mening med å försöka vara manlig med nån kärig öl om man snusar påse? Ungefär som å snusa röda lacket istället för General.Röka Vit Blend å dricka brännvin special. Utspätt.
Eller köra BMW?