Ny flugbindningsartikel: Skindfluer på arbejde i Emåen Av Brian 'DK.minken' Störup
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Börjar närma sig nu.Får alltid sån jävla ångest innan jag kommer iväg. Alltid fått, vad kan en göra åt det?Kanske förbereda sig bättre men jag vet inte?Börjar man packa flera veckor för får man kanske dras än längre med skiten?Familjen får stå ut med den elakaste jävla Betis som finns.Fast iår slipper dom, de är i Italien när jag drar.
Hjälper inte alltid att förbereda sig. Stress kommer ändå, och man kan få oro för att glömma något viktigt. Ett år åkte jag ifrån den färdigpackade vadarväskan som jag burit upp från källaren.
Å när ni kommer hem så har ni (vi) inte ens använt hälften...
Jag brukar ha använt nästan alla fiskegrejer (utom flugorna, det blir oftast bara en eller två)Och nästan inga rena kalsonger å strumpor
Att ta två vadarskor ist för en kan nog vara humörhöjande lr va säger pupptäljaren?Å hur många håvar är du uppe i?Vill bara känna att man inte är ensam om att vara disträ....
KÄFTEN!!! ...Kom upp å GÅ DU!!!
Visst är det rätt skoj att glömma bort det en tänkt på i 1 år... ---"Den måste jag få med"
Som tur var fick jag ju med backup-vadarväskan med lite småläckande vadare, för trånga skor, gamla vadarjackan och understället som jag inta gillar.Men visst var det en humörsänkare när man var ivrig att kliva i! Dessutom utan en dragning på hela helgen, men proffset drog 7-8 st redan på torsdagskvällen.
Ja jag blir lika förvånad varje gång jag kommer ut och inser att jag faktiskt har några grejer alls med mig.
Jag gick och jagade en hel dag utan slutstycke i bössan en gång. Såg det när jag kom till bilen på kvällen. Slutstycket låg hemma i vapenskåpet.