Författare Ämne: Kläckning.  (läst 402 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad ismo

• Antal inlägg: 9 481
  • Oooooaaaah!
SV: Kläckning.
« Svar #40 skrivet: maj 10, 2019, 17:06:33 »
Finns ju folk som skottar ner en myrstack i en sopsäck och häller i vattnet för att fiska myrimktationer.  :haum:

Tur att inte det finnes då fiskar som äter hela Grisar här.. ;D
Det är 100% dödlighet fr. det en föds!..men märkligt nog ökar den med div. alkohol å dåliga matvanor.

Utloggad Betis

• Antal inlägg: 6 889
  • Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #41 skrivet: maj 10, 2019, 17:18:09 »
Finns ju folk som skottar ner en myrstack i en sopsäck och häller i vattnet för att fiska myrimktationer.  :haum:
En hel säck har jag inte träffat på men en mycket känd flugfiskare visade mig en gång.
-Kolla här Betis! Så tog han en granruska i en myrstack och skakade den över vattnet.
Så en tre-fyra ggr å harren vakade som faan!!!! ;D
.....och på den sjätte dagen skapade människan Gud.....

Utloggad ismo

• Antal inlägg: 9 481
  • Oooooaaaah!
« Svar #42 skrivet: maj 10, 2019, 18:03:17 »
En hel säck har jag inte träffat på men en mycket känd flugfiskare visade mig en gång.
-Kolla här Betis! Så tog han en granruska i en myrstack och skakade den över vattnet.
Så en tre-fyra ggr å harren vakade som faan!!!! ;D

Betis! ..stoppa ner huvet ditt ..å bara ruska den som i unga dar,..tror arter som troddes vara utdöda börjar vaka.. :hmm:
Det är 100% dödlighet fr. det en föds!..men märkligt nog ökar den med div. alkohol å dåliga matvanor.

Utloggad Betis

• Antal inlägg: 6 889
  • Förbannad Träskalle.
    • Fiskelust
« Svar #43 skrivet: maj 10, 2019, 18:18:21 »

Betis! ..stoppa ner huvet ditt ..å bara ruska den som i unga dar,..tror arter som troddes vara utdöda börjar vaka.. :hmm:
Ja antingen det, lr så blir livskraftiga arter utdöda.... ;D
.....och på den sjätte dagen skapade människan Gud.....