55kr och folk klagar!

Nu höjer du priset tycker jag. Du är ju ingen serviceenhet åt folk antar jag?
Du är ju bara förbannad hela tiden och pupperiet tycks ju vara starkt bidragande till det.
Tänk på hjärtat och hälsan!
Dom är värda 100kr. Så är det.
En dosa snus kostar mer än en puppa. En pubkväll kostar mer än en årsförbrukning av puppor.
Du måste ju ta betalt för dom. Det är hantverk du säljer. Inte örhängen från Taiwan.
Ska du nu slita ut dig med att serva flugfiskehipsters som ska dricka lemmelkaffe på en brasa dom knappt fick fyr på och få myggallergi av tre stick innan dom flyr hem till Södermalm med sin instagram full av bilder dom tagit från parkeringsplatsen så ska du ju åtminstone låta dom betala nåt för att som ska fiska med samma fluga som sin idol Nylinder!
Ta minst en hundring.
Har du tur behöver du bara göra hälften så många men få lika mycket betalt ändå.
Nä, sluta var så förbannat snäll hela tiden. Jag känner igen det så jävla väl. Du kommer dö av utslitning och taskigt samvete annars.
Tror du och jag borde ta en fylla och diskutera igenom alltihop. Överlever vi har vi säkert löst en jävulens massa problem för både oss själva och alla andra idioter runt omkring som envisas med att finnas till fast dom inte förtjänar det och vara dumma i huvudet.