Fiskelust foruminfo Här finns kortfattad och enkel information om vÃ¥rt forum.
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Populärt med mörka öl, IPA, vete å annat. Det är ju väldigt gott i måtta, men en bra ljus lager slår allt enligt mig.
Äh, nu är ni bara tråkiga...
Snart börjar ni väl lovorda Fesljummen Sofiero....
Jag är böjd att hålla med dig.Rutig flanellskjorta, helskägg och nån jävla mössa. Försöker se ut som en jävla skogshuggare.Och så ska de jävla fjollorna dricka öl som smakar mango eller ananas.För helvete skärp er människor!!!!!!!
Så ser dom ut som har hembryggningsbutiken i Uppsala! Hade en arbetskamrat som experimenterade vilt med olika kryddningar.Testade t.o.m. polkagrisar. Dock utan skägg, flanellskjorta och mössa..
De ser ut sådär allihopa.Det är ölets motsvarighet till loop-soldaterna vi såg förr i vår nisch av verkligheten.
Undrar hur Betis ser ut?
Jag vill börja med att förtydliga på alla sätt och vis att jag inte på något sätt är förknippad med HenkaN som nämns i inslaget.Jag har ALDRIG sagt något positivt om den där dreten
Systembolaget har blivit bra med åren.Förr hade de bara fulöl, fanns inget alternativ.Men idag finns alternativ, vill man gärna dricka riktigt äcklig raggarslusköl så finns även de för 8 å 50 burken.Vill man hellre dricka god öl finns även det.