För oss med fiskelust > Flugbindning

Vad har ni i Flugasken för Lax?

<< < (2/29) > >>

Henka:
Såhär ser min tubask ut

..funderar på om jag ska komplettera med nåt... och varför i så fall :haum:

Flygande-jakob:

--- Citat från: Henka skrivet februari 10, 2013, 20:52:14 ---Såhär ser min tubask ut

..funderar på om jag ska komplettera med nåt... och varför i så fall :haum:

--- Slut citat ---

Du har inte funderat tillräckligt ser jag.
JA du ska komplettera med något. Du ska ha krokar i det tomma facket annars fastnar inte laxen på dina tuber. :appel1:

Henka:

--- Citat från: jakob skrivet februari 10, 2013, 21:21:00 ---Du har inte funderat tillräckligt ser jag.
JA du ska komplettera med något. Du ska ha krokar i det tomma facket annars fastnar inte laxen på dina tuber. :appel1:

--- Slut citat ---

Men... Det är ju två tomma fack, och folköl får inte plats i nåt av dem...

Flygande-jakob:

--- Citat från: ismo skrivet februari 10, 2013, 20:02:17 ---...efter mången år så har jag börjat sålla bort en massa "skit" som en bundit genom åren.
I Tubväg...så skall jag endast ha Silver Garry,"den" Vanlige,en blå variant,Sun Ray..+ Bananen...möjligtvis en Silver Grey..+ en Glödhäck!
I Krokväg så blir det en Saadio/en lätt variant av T & L ..Silver Grey(för kväll med silver ljus i luften/himmelen + morgon)..Glödhäck,..den Blåa(tub varianten)..nån sorts Banan..i mörkar & ljusare varianter.

Tonåringen förresten! ..tror jag på i både som Tub & krok.

--- Slut citat ---

Jahaja, "skitflugorna" har rensats bort. Då förstår jag varför du var så generös och vad jag har att vänta i lådan din Kirunagris! :loopis: :loopis:

Flygande-jakob:

--- Citat från: jakob skrivet februari 10, 2013, 21:22:50 ---Jahaja, "skitflugorna" har rensats bort. Då förstår jag varför du var så generös och vad jag har att vänta i lådan din Kirunagris! :loopis: :loopis:

--- Slut citat ---

Hmm, sant. :haum:
Berusningsmedel skall ju alltid medföras. Kanske får du plats med en bit hasch? :haum:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion